Vi håller gärna inspirerande kostnadsfria föredrag, eller skräddarsyr träning på temat konsumentinsikt, idégenerering, marknadsundersökning eller produkttester.
När ska du anlita Corecta?
- Corecta ser till att din undersökning ger dig relevanta resultat till rätt pris och i rätt tid.
Undersökningar tar tid och kostar pengar. Det finns inget utrymme för att göra om. Alla researchbyråer arbetar med egna metoder och analysmodeller och det kan vara svårt att sätta sig in i och jämföra dem. Stora företag har ofta en Consumer Insight & Innovation funktion eller en Research-avdelning som ansvarar för att välja metod och generera relevant marknads- och konsumentinformation. Vi erbjuder samma kunnande och möjligheter för dem som inte har denna kompetens på heltid inom sin egen organisation. Som oberoende kan Corecta hjälpa dig att hitta den bästa metoden och leverantören av rätt marknadsundersökning.
Ibland behöver man skifta perspektiv för att finna nya mönster. Ett par "nya ögon" är en bra början för att se saker på ett annat sätt. I kombination med lång erfarenhet av analys och affärsutveckling kan Corecta hjälpa till att hitta dina gulkorn, i det material som redan finns inom organisationen eller genom att skapa nya insikter.
Tempot och kraven är höga på de flesta företag idag. En undersökning kommer ibland lite olägligt och blir en extra uppgift som måste klämmas in där det redan är fullbokat. Då hinner man kanske inte med allt förarbete som egentligen behövs för att skapa kvalitet, eller att jämföra olika möjligheter, leverantörer och priser. Vi på Corecta är tränade att snabbt komma in i uppgiften och blir lite som en klon av den projektansvarige för testet.
Copyright 2012 © All Rights Reserved